2012/11/19

A Fable (And One Pre-Tripod Outfit)




Here’s a short fable that I experienced myself a few days ago. 

Thursday was awesome. I gave a successful presentation - the professor liked it, my classmates thought it was interesting, I love public speaking and having a group of people who have to listen to you and can’t run away - a dream come true. I proceeded to buy a pair of autumn shoes I desperately needed wanted. They had my size. I discovered the cutest bag ever next to the cashier and persuaded my mum over the phone to let me buy it as an early Christmas present. I got a delicious bubble tea yoghurt drink for halt the usual price. I found a pair of bright turquoise jeans and fit into size 36 (that means that my butt is officially one size smaller than 3 years ago). I got a black coat at a second hand store for 30 CZK. And a lady I met in a shop complimented my shoes and asked where she could them, because she loved them so much.

And then I was about to get off the tram, my above-complimented heel got caught up by one of the steps and my shopping bags flew above my head and I dropped on my knees in front of a very scared-looking elderly man (one would think he’d be happy young girls in miniskirts fall for him, right?). And then I proceeded to smash and sprawl, in Czech we say “like a frog”. On the hurt-scale, my pride ranked first, my shoes second and my knees third. Of course, I wouldn’t be defeated, so I gritted my teeth and visited one more second hand shop, where I found a lovely sweater and belt, 30 CZK each.

The moral of the story?

The higher the heel, the quicker the fall. Literally.


Zde je krátká bajka, kterou jsem zažila na vlastní kůži před pár dny.

Čtvrtek byl skvělý den. Předvedla jsme veleúspěšnou prezentaci - líbila se jak vyučující, tak (dokonce) i spolustudenstvu. Já mluvím na veřejnosti ráda, takže mít před sebou skupinu lidí, kteří mě musí poslouchat a nemohou utéct byl splněný sen. Pokračovala jsem nákupem nového páru bot, který jsme zoufale potřebovala chtěla. Měli mou velikost. Objevila jsme nejhezčí kabelku na světě a přesvědčila rodičovstvo, aby mi ji schovali k Vánocům. Koupila jsem si neuvěřitelně dobrý Bubble Tea za půlku ceny, co obvykle stojí. Objevila jsme džíny za 125 korun v krásném tyrkysovém odstínu a vešla se do 36 (tedy můj zadek je oficiálně o číslo menší, než před 3 lety). Našla jsem černý kabát v sekáči za 30 Kč. A nějaká spolunakupující mi v obchodě pochválila boty a zeptala se, kde by je mohla koupit, protože se jí strašně líbily. 

A pak jsem vystupovala z tramvaje, můj výše pochválený podpatek se zasekl o hranu jednoho schodu, moje nákupní tašky vyletěly do vzduchu, zato já padla na zem, konkrétně na kolena, před velmi vyděšeně vypadajícího postaršího pána (přitom by jeden čekal, že bude blahem bez sebe, když mu mladé holky v minisukni padají k nohám, ne?). A pak jsem se rozplácla jak žába. Na žebříčku škod nevětší zásah dostalo moje sebevědomí, následované botami a na třetím místě se umístila kolena. Ale porazit mě trvale není snadné, takže jsme se zvedla, oklepala a vyrazila do posledního sekáče, kde jsme ulovila krásný svetřík a pásek, každý za 30 Kč.

Ponaučení?

Čím vyšší podpatky, tím prudší pád. Doslova.    



Dress/šaty: ? (eBay)
Jacket/sako: Reserved
Scarves/šálky: mum's/mamky
Tights/punčochy: ?
Pumps/boty: Mixer
Belt/pásek: H&M
Laptop case/taška na laptop: Alza.cz




Yours truly
Vita

2 comments:

  1. Ježiš, sice se při té představě směju, ale velmi živě si umím představit, jak to bylo ponižující. Já byla včera v kině, na nohou boty s vysokými podpatky. Jednou jedinkrát mi Kira nenabídl rámě, když jsem šla ze schodů a hned jsem si zvrtla nohu, v poslední chvíli jsem se chytla sedačky, ale rozhodně jsem upoutala pozornost plného kina. Pohled na upíří lady lámající si nohu byl asi velmi vtipný. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, to je typický, nikdy se to člověku nestane, když je v celé ulici sám - vždycky je to před velkým obecenstvem. XD

      Delete