2012/04/18

Turquoise Princess



It’s been raining for days now. I blame the weather for catching this annoying cold too. I wish it was finally sunny and warm and I could roam around in flowy white dresses and airy kaftans. Even though my country isn’t blessed with a sea, I swear that during summer nights, the air smells as if there was an ocean behind our house. I suppose it’s the mix of flowers and blooming trees from all the gardens and parks, but it’s really nice to close your eyes and dream of being miles and miles away in a Mediterranean paradise. Preferably as an ancient princess, or her modern day reincarnation.

This fantasy (and me being bored and frustrated with denaturation curves) resulted in the inspiration for making an exotic necklace and bracelet. Actually, I guess it wouldn’t come to me if I didn’t watch Chriselle Lim’s Coachella video - but the necklace I made isn’t very similar to the one she was wearing.
 


I already have a modest collection of matching pieces - some more bracelets, two pairs of clip-on earrings, a ring I’ve had since I was a little girl because it came with a WITCH magazine, a nail polish by BIPA (brand only available in Austria) and two eye shadows (Essence and Kiko).



The eye shadows are amazing. I love ocean blue eye shadows so much, even though I don’t wear them often - only when I’m wearing a matching dress or at least jewellery. My favorite look is combining them with gold shadows and eyeliner, tons of bronzer and gold-ish or bronze-ish lipstick.



I’m not a big fan of blue and green shades of nail polish and I find them really tricky to apply (if you mess up, it’s totally visible), but I got at least this one. ^^

If you like my creations, I have exciting news - I’ll post tutorials for making both pieces and I swear, they’re really easy to make! (However, I totally forgot how I did one of the steps when I was trying to recall what I did while drawing the steps… but I swear you’ll be able to do it somehow - it’s pretty intuitive once you have the thread and beads in your hand.)



So, what do you guys think? Do you like turquoise and this kind of jewellery? 

Yours truly
Vita 


Tyrkysová princezna

Celé dny jen prší a prší. Navíc nebýt takového počasí, určitě bych teď nebyla nastydlá. Kéž už by konečně bylo teplo a já mohla chytat zlatavé sluneční paprsky ve vlajících bílých šatech a vzdušných tunikách. Přestože nám nebylo dáno moře, přísahám, že za letních nocích vzduch voní jako bychom měli oceán hned za domem. Nejspíš to bude směs vůní květin a rozkvetlých stromů ze zahrad a parků kolem, ale je tak příjemné zavřít oči a snít o středozemním ráji kdesi daleko. Ještě lépe se vidět jako antická princezna nebo její převtělení do současnosti.

Tahle fantazie (a to, že jsem se nudila a z denaturačních křivek už se mi dělalo mdlo) vyústila v inspiraci pro stvoření tohoto poněkud exotického náhrdelníku a náramku. Ještě mě také inspiroval náhrdelník, který měla Chriselle Lim ve svém videu Coachella, ale výsledek mu nakonec moc podobný není.
 



Už mám nashromážděnou skromnou sbírku ladících doplňků - další náramky, dva páry klipsů, prstýnek z WITCH (mám ho už asi deset let), lak na nehty od BIPY (značka, která se dá koupit jen v Rakousku) a dvoje oční stíny (Essence a Kiko).



Ty oční stíny jsou dokonalé. Miluji mořsky modré stíny, ačkoliv je nenosím moc často - jen když mám na sobě ladící šaty nebo alespoň šperky. Moje oblíbené líčení je jejich kombinace se zlatými stíny a zlatou tužkou na oči, k tomu spousta bronzeru a zlatavá nebo bronzová rtěnka.



Nejsem moc velká příznivkyně modrých a zelených laků na nehty a připadají mi poněkud zákeřné (každá chyba je velmi dobře vidět), ale alespoň tenhle jsem si koupila i tak. ^^

Pokud se vám moje kreace líbí, mám pro vás dobrou zprávu - postupně se tu objeví návody na výrobu náhrdelníku i náramku a přísahám, že vyrobit je není nijak těžké. (Zapomněla jsme, jak jsme dělala jeden krok, ale přísahám, že to nějak vymyslíte sami - je to dost intuitivní.)



Co na to říkáte? Máte tyrkysovou a tento styl šperků rádi(y)

S láskou
Víta
 

2 comments:

  1. Můj vztah s tyrkysovou by se dal popsat jako láska-nenávist :)) Je to hodně výrazná barva a určitě bych si na sebe nevzala žádný větší kus oblečení (i když... třeba takové sako by se nejspíš dalo). Každopádně v podobě šperku mi připadá úžasná! Pravý tyrkys mi připadá přímo magický. Jako by v něm vážně bylo něco, co se pohybuje mezi mořskými břehy... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak to já mám tyrkysovou ráda strašně moc, ačkoliv na oblečení ji taky moc nemám, alespoň zatím.

      Delete