2012/04/13

Homunculus



Hi girls, this is a dolly kei inspired outfit I decided to wear to a special place (you’ll see where it was on Monday). Basically, I wanted to be warm as the weather was pretty cold and rainy, so I took out my winter coat again. I took the first picture with a self timer and I decided to post it because my face doesn’t look that retarded. The other picture was taken by my brother (much better quality because he could get more light), but I looked like a complete retard, so I cut my face off.

Zde jest komplet inspirovaný dolly kei, který jsem sestavila za účelem návštěvy jednoho zvláštního místa (o němž se dočtete v pondělí). Šlo mi hlavně o to, abych nezmrzla, jelikož bylo zataženo, byla zima a pršelo. Znovu jsem tedy vytáhla zimní kabát. První fotku má na svědomí samospoušť a dala jsem ji sem, protože na ní nemám tak divná škleb. Ta druhá fotka je pořízená bratrem a o dost kvalitnější, ale zase jsem se na ní ksichtila, tudíž jsem si ufikla hlavu.





Blouse/halenka: handmade by me
Skirt/sukně: re-sewn from a Terranova skirt/přešitá ze sukně z Terranovy
Belt/pásek: second hand
Tights/punčochy: ?
Necklace/náhrdelník: ?
Bracelets/náramky: gifts/dárky
Owl ring/prsten se sovou: Levné Knihy
The other ring/ten druhý: New Yorker
Coat/kabát: Promod
Scarf/šál: my mum's/mámin
hat/klobouk: from my mum/od mámy
Hat decorations/ozdoby na klobouku: black fake rose and a scarf from a local artist/umělá růže a šátek od místní umělkyně
Bag/kabelka: Kik (Berlin)
Bag deco/ozdoby na tašce: book - handmade, L'Occitane/kniha - vlastnoruční a L'Occitane
Earrings/nášnice: gifts/dárky
Tote bag: handmade by me

Detail:










What's in my bag?


Mirror/Zrcátko

6 comments:

  1. Hello!
    So cute, it looks like you just came out of a story book!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! That's what I was trying to look like ^^.

      Delete
  2. Moc se mi líbí barevné sladění, ten šátek je nádherný!

    ReplyDelete
  3. Barva šatů je prostě báječná a moc ti sluší k vlasům :) V kombinaci s vínovou je to strašně příjemné na pohled... Mám z toho pocit jako z poctivého starodávného obrazu :)
    A ta pashmina (je to pashmina?) je hrozně hezky přehozená.

    ReplyDelete