2012/04/04

The Blues


It was freezing on Saturday. A very cold, piercing wind was blowing like crazy. My skirt was flying everywhere. Thank god I wore pretty underwear. An old homeless man was passing by, when he saw me, his jaw dropped and he exclaimed: “Holy sh*t, you’re not cold?“ My mum nonchalantly responded: “Of course she is, greybeard.”

V sobotu byla strašná zima. Mrazivý vítr dul seč mohl. Moje sukně zcela překonala gravitaci (díky bohu, že jsme měla hezké prádlo). Starý bezdomovec šel kolem, když mě spatřil, vykulil oči, spadla mu čelist a vykřikl: “No ty vole, to ti holka jako není zima?“ Máma bohorovně odvětila: „Jasně že jí je zima, dědku.“
 
 

I was lazy and wore this outfit twice with slight variations and decided to only bother you with it once. If you used to read my previous blog, you might remember the skirt as one of my finds at Garage in Berlin. The belt was another fabulous second hand steal; I couldn’t believe anyone would throw away something so cute. I should just make a fake Liz Lisa tag and sell it for insane money. And the shoes, girls, would you believe they were only 300 CZK? After I bought them, I felt like I shouldn’t have for about two weeks. I wanted to get nude pumps, but I loved the wide strap and the cute little bows and they are unexpectedly comfortable, considering how high they are. But I thought the color might be not very versatile, and the heel too thin. After wearing them with this outfit, I fell in love with them. So, say hi to them, because since I already wore them outside, you won’t be seeing them anytime soon. Oh, and I got the nude pumps a week later too.

Byla jsem líná a vzala si na sebe tento komplet v uplynulých dnech hned dvakrát s lehkými obměnami, la usoudila jsem, že vás s ním budu obtěžovat jen jednou. Pokud jste sledovali můj minulý blog, možná poznáváte tu sukni jako jeden z mých úlovků z Garage v Berlíně. Stejně tak pásek byl uloven v sekáči, nemohla jsem uvěřit, že byl někdo schopný se zbavit něčeho tak krásného. Měla bych vyrobit falešnou visačku Liz Lisa a prodat ho za nehorázné peníze. A ty boty mě, dámy, stály jen 300 Kč. Poté, co jsme si je koupila, jsme se nějakou dobu cítila provinile, protože jsem původně chtěla koupit tělové lodičky, ale viděla jsme tyhle - měly široký pásek, roztomilé mašličky a byly překvapivě pohodlné, na to jak jsou vysoké. Ale měla jsme pocit, že nejsou moc univerzální a ten podpatek je přeci jen trochu moc úzký. Ale poté, co jsem je měla s tímhle outfitem venku, jsem se do nich zamilovala. Tak jim zase zamávejte, protože po svém debutu venku je jen tak nespatříte (nenosím v bytě venkovní boty). Jo, a ty tělové lodičky jsme si koupila o týden později.
  


BTW, how do you other bloggers do it that your photos are so cool even if you use an average camera and self timer? I tried changing the bulb (now the light is better), I set the definition of the camera to be the best it can do, and still I get low quality pictures where it’s hard to see details. Yet others seem to have great pics nevertheless… Maybe I should try to dig out our tripod and not rely on furniture to hold the camera?

Mimochodem, jak to vy, ostatní bloggeři děláte, že máte tak hezké fotky, i když používáte jen obyčejný digitální foťák a samospoušť? Zkusila jsem vyměnit žárovku (teď mám lepší světlo), nastavila jsme rozlišení na nejlepší, co jde a stejně mi to pořád plive mizerné nekvalitní fotky, na nichž nejsou vidět detaily. A přitom mi připadá, že to je výhradně můj problém. Možná bych měla zkusit vyhrabat stativ a nespoléhat se na nábytek?    


Skirt/sukně: second hand Garage (berlin)
Cutsew/tričko: Orsay
Belt/pásek: second hand Textile House
Shoes/boty: A small shop at Zborovská/malý obchůdek na Zborovské
Necklace + earrings/náhrdelník + náušnice: Swarovski
Bracelet/náramek: from my granny I think/asi od babičky
Bag/kabelka: Parfois

Detail:





Yours truly
Vita 

No comments:

Post a Comment