2012/01/11

Mam'zelle Nitouche



I wore this to the theatre for Mam’zelle Nitouche play. I’ve already seen it before, but this version was so hilarious, no one stopped laughing until the play ended. It was really refreshing to be able to laugh so much so easily. 
Tenhle komplet jsem si vzala na představení Mam’zelle Nitouche. Už jsem ji jendou viděla, ale tohle nastudování bylo šíleně vtipné - nikdo se nepřestal smát až do chvíle, co zapadla opona. Bylo vážně osvěžující mít důvod smát se od srdce tak dlouho.
 As for the outfit, I got the dress at H&M in Dresden during sales last summer. I’m actually not a fan of this store, and I rarely shop there. It might be different in the place where you live, but here, the clothes are usually overpriced (I compared prices with Germany, and it’s more expensive here), made from cheap materials and poorly constructed and if there’s a piece that stands out, you can bet half of people who care about fashion will buy it. So, I only shop during sales, and preferably abroad. 
 Co se týče toho outfitu, šaty jsem koupila v H&M v Drážďanech během výprodejů minulé léto. Jak asi někteří už víte, moc háemku nefandím. Možná je to v jiných zemích lepší, ale tady mi ty věci připadají předražené (minimálně stojí víc než v Německu), vyrobené z laciných materiálů a špatně ušité. A když se objeví nějaký zajímavější kousek, můžete se vsadit, že si ho koupí každý, kdo se alespoň trochu zajímá o módu. Takže tam nakupuji jen během slev a pokud možno v zahraničí.
 This dress was 19 E or so, and I actually think it didn’t even have a “sale” tag on, so that was the original price. I haven’t seen these dresses sold in Prague, but I’ve noticed a tourist wearing a version without the print. Anyway, as much as I don’t love the store, I love this dress. I like the design - it’s not the most flattering thing in the world, but unless you have a big belly and unnoticeable waist, it looks nice. It came with a detachable belt from the same fabric, which is pretty cool, because though this dress is kinda bold and the print maybe a bit overwhelming, it’s actually very versatile. I’ve worn it with tons of different jackets, but it also worked as a blouse with black and black+salmon skirts, or as a skirt with black blouses. And it’s actually made well.
Tyhle šaty stály 19 Euro nebo tak nějak a ani na sobě neměly visačku s nápisem „sleva“, takže to byla pravděpodobně původní cena. Neviděla jsem je prodávat tady, ale jednou jsme zahlédla turistku, která měla verzi bez potisku. I když se nad háemkem ošklíbám, tyhle šaty miluju. Líbí se mi ten střih, i když není zrovna nejlichotivější. Ale pokud člověk nemá obrovské břicho a neexistující pas, tak to vypadá celkem dobře. Mají i odendavatelný pásek, což je super, protože jsou dost univerzální, i když ten potisk je možná trochu divoký a pokrývá velkou plochu. Už jsem je nosila s hromadou různých sáček a kabátků, ale vypadaly dobře i jako halenka k černým a černo-lososovým sukním nebo jako sukně s černými halenkami. A dokonce jsou i slušně ušité.   


 Dress and belt/Šaty a pásek: H&M
Jacket/Sáčko: Orsay
Bag/Kabelka: Carpisa
Necklace and ring/Náhrdelník a prstýnek: Inherited/Zděděný
Earrings/Náušnice: Handmade by a gril from the Earring swap/Vyrobené slečnou z náušnicového swapu

 Print/Potisk
 Detail
 

BTW, I'll post the Friday post sometime in the evening instead of early morning, because I won't have time to prepare it until then - blame the exams.
BTW, páteční článek přidám až večer, protože do té doby na to nebudu mít čas - na vině jsou zkoušky.

Yours truly
Vita

5 comments:

  1. Dokonalá dáma! *_*
    Já v H&M nakupuji většinou jen doplňky, oblečení mi většinou nesedí a ceny jsou na mě dost vysoké... I když se mi tam docela často něco líbí, jen velmi zřídka si to i koupím...

    ReplyDelete
  2. ...četla jsem "na VÍNĚ jsou zkoušky". Víno prej. Vidíš na co myslim? :D Jinak outfit je naprosto k sežrání, ten náhrdelník hlavně :)
    Jinak hodně štěstí ke zkouškám (já mám zítra angličtinu a marketing)!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Nemůžu si pomoct, připománáš mi tu Hale Berry * * Asi výběrem doplnků a střihem šatů:) Mají skvělou délku, moc ti sluší a je skvělé, že jsou tak multifunkční!

    ReplyDelete
  5. Moc vám děkuju <3

    Terezka: Já tam nakupuju jen ve slevách, jinak by mě to taky zruinovalo. >.>
    Asinx: Jo, víno by mi bývalo bodlo, měla jsem 5 zápočtů a 1 zkoušku >.< Hlavně že už je to za mnou.
    Sandie: Jé, děkuju! Halle Berry je jedna z mých oblíbených hereček, takže jsi mi tím přirovnáním udělala obrovskou radost. <3

    ReplyDelete